Versie 14.12 even getest met Android auto in België.
De kaartweergave verloopt inderdaad schokkerig. Het blauwe pijltje zit ook meer naast de baan dan erop.
Als er een afslag is word dit met een witte lijn over de blauwe lijn getekend maar er zit geen pijl/richting op, komt nogal slordig over.
De kaart mag inderdaad nog duidelijker, meer ingezoomd. Het zijn wel zeer dunne lijntjes.
Persoonlijk vind ik het ook druk dat bij elke melding een bevestiging gevraagd word, zo is de instructie altijd naar rechts op geschoven in beeld. Ook werkt dit niet samen met de telefoon. Als je bevestigt via AA blijft het scherm nog op de telefoon staan en vica versa.
Dan tot slot de TTS. Deze geeft naar mijn mening teveel dezelfde instructie. Denk 3 a 4x. Voor mij is tweemaal zeker voldoende. Misschien instelbaar maken, uitgebreid en beperkt ofzo.
Tot slot heb ik wel een grote verbetering opgemerkt ivm snelheidslimieten.
Mijn eerlijke mening met het zicht dat navigatie voor mij echt wel belangrijk is. Er zit echt wel potentieel in en dank voor de gratis proefperiode af en toe, maar voor mij nog niet op het niveau om er een abonnement voor te nemen aangezien de gratis alternatieven die ik dan persoonlijk momenteel nog beter vind qua navigatie.