Matrixborden in AA.
De matrixborden vertonen in AA een zeer wispelturig gedrag. De ene keer worden de matrixborden wel weergegeven, dan weer ns totaal niet, of voor een klein gedeelte. Ik bedoel hiermee als voorbeeld bij een trajectcontrole... de matriborden komen op aan het begin van de trajectcontrole en dan houd het halverwege het traject ineens op met matrixborden. Ook geregeld geen weerave van matrixborden bij einde van de trajectcontrole.
Ook bij dag/nacht wissel verdwijnen de matrixborden geregeld. Ook in de weergave van de matrixborden gaat het niet soepel, zo zie ik alleen de snelheid, maar de pijlen en de rode kruizen worden niet weergegeven de vakjes zijn leeg waar de pijl of rode kruis wordt weergegeven. Dit vooral bij AA. In de FM app zie ik wel de volledige weergave. Ook worden de groene pijlen bij spitsstroken niet in AA weergegeven, heb de groene pijlen überhaupt nog nooit gezien in AA, maar zie ze wel in de FM app. Bij het naderen van een file of wegwerkzaamheden, geregeld totaal geen matrixborden zichtbaar. Dit vooral in AA. Ik heb al 'ns Android Auto verwijderd en opnieuw geinstalleerd, FM app idem, maar zie geen wezelijke verandering of verbetering.
Nog 1 puntje.... recent zijn de verkeerslichten toegevoegd in AA. Ook hier is de weergave in AA een uitdaging. Maar als de VRI wel word weergegeven, mag dat wat mij betreft wel iets groter.