Hi, in 13.11 (waarvoor geen topic is) en 13.12 (IOS 18.5) zijn de iconen nu wel erg groot als je op de kaart gaat zoomen, ik vond de vorige beta's mooier en overzichtelijker qua icoon grote op de map.
Ook doen zich bij wegafsluitingen rare strepen voor op de map die hemelsbreed worden getrokken in plaats van met de weg/route mee, zie hieronder:

Verder een paar requests die een mooie toevoeging zouden zijn:
- Bij Parkeren favoriete en/of laatst gekozen zonecodes toevoegen, liefst met een eigen labeltje.
- Vooraf tijdsduur opgeven bij parkeren, dus ofwel onbeperkt ofwel voor x aantal uur/minuten.
- Herhalen van een zonecode vanuit parkeerhistorie, evt. Met zelfde tijdsduur en kenteken.
- Verbeteren labels bij zonecodes, nu staat er als ik een zondecode ingeef of selecteer enkel de stadsnaam bij ons, maar ik weet dat je bij de API voor een zonecode ook de wijk/gebiedsnaam die bij die zonecode hoort zou kunnen teruggeven zoals dat bij andere parkeer apps gebeurt.
- Dan nog een algemene; Bij geluidsopties de 100% functie alleen laten werken indien er geen koptelefoon/Airpods gekoppeld zijn. Als de telefoon in mijn broekzak zit en er geen oortjes of CarPlay gekoppeld is, is dit een fijne functie, maar zodra je met AirPods deze functie aan hebt staan en dat vergeet schrik je je elke keer weer wezenloos. Het zou fijner zijn als de app dan terugvalt op de normale volume setting.